Kennis - Het online marketing blog van Tribal

Online marketing is een vak apart en een wereld die snel verandert. Wij laten ons dagelijks inspireren door de nieuwste ontwikkelingen, tips & tools en allerlei nuttige toepassingen. Hieronder lees je welke kennis wij in huis hebben.

AdWords Kwaliteitsscore: Laadtijd landingspagina

Door: Robert van den Berge

Geschatte leestijd: Minder dan 1 minuut

Google AdWords heeft recentelijk een nieuw element toegevoegd aan de Quality Score: de laadtijd van de landingspagina.

De laadtijd is de tijd die verstrijkt tussen het moment dat er op een advertentie is geklikt en het moment dat de gebruiker de landingspagina ziet. Vanaf volgende week wordt deze indicator opgenomen op de pagina Zoekwoordanalyse (het vergrootglas). Adverteerders hebben 4 tot 6 weken de tijd om de nodige aanpassingen te maken. Daarna zal de LPQ (Landing Page Quality) worden bijgewerkt en zal de eventuele traagheid van een website worden meegenomen.

Discussie- Geen reacties

Blijf op de hoogte van handige kennis en het laatste nieuws van je favoriete online marketing bureau:

INSCHRIJVEN VOOR ONZE NIEUWSBRIEF