Kennis - Het online marketing blog van Tribal

Online marketing is een vak apart en een wereld die snel verandert. Wij laten ons dagelijks inspireren door de nieuwste ontwikkelingen, tips & tools en allerlei nuttige toepassingen. Hieronder lees je welke kennis wij in huis hebben.

De nieuwe huisstijl van ADchieve

Door: Andrea Viragh

Geschatte leestijd: Minder dan 1 minuut

Wanneer je een webshop hebt, is het belangrijk om op al je producten gevonden te worden in Google. Ongeacht of dit er nou 1000 of 100.000 zijn. Het opzetten van een Google AdWords campagne is dan een uitdagende en tijdrovende klus. Zeker wanneer je productaanbod wijzigt, de producten tijdelijk niet op voorraad zijn of de prijzen eventueel worden aangepast. De oplossing: ADchieve. Deze ideale Google AdWords tool maakt het namelijk mogelijk om automatisch het actuele productaanbod binnen je campagnes te verwerken. Dit gebeurt aan hand van een productfeed. Met ADchieve heb je continu het actuele aanbod in je AdWords campagne, met meer omzet en lagere advertentiekosten.

Wil je meer weten over ADchieve? Lees dan het artikel: ‘Gericht adverteren met ADchieve‘.

Nieuwe huisstijl

Begin april is het team van ADchieve naar ons pand aan de Larenweg in ‘s-Hertogenbosch verhuisd. En een nieuwe werkplek vereist ook een nieuw jasje voor deze tool. Medio april hebben we dan ook een ontwerpwedstrijd gestart voor het ontwikkelen van een nieuwe huisstijl voor ADchieve. De winnaar van deze wedstrijd was Ted Heijmans. Hij ontwikkelde een prachtige, vernieuwende en frisse huisstijl voor deze tool. Een huisstijl waar we trots op zijn en die we hieronder dan ook graag aan jou willen laten zien.

Het logo

ADchieve logo

De stempel

ADchieve logo stempel

Het visitekaartje

visitekaartje ADchieve

Wil je meer weten over wat de ADchieve tool voor jou kan betekenen? Schroom dan niet en neem contact op met Easy!

Discussie- 1 reactie

Niels legger

31 juli 2014, 15:48

Ziet goed uit!! Zeer strak echt tof

Reageer hier op

Blijf op de hoogte van handige kennis en het laatste nieuws van je favoriete online marketing bureau:

INSCHRIJVEN VOOR ONZE NIEUWSBRIEF