Kennis - Het online marketing blog van Tribal

Online marketing is een vak apart en een wereld die snel verandert. Wij laten ons dagelijks inspireren door de nieuwste ontwikkelingen, tips & tools en allerlei nuttige toepassingen. Hieronder lees je welke kennis wij in huis hebben.

Greendaddy kenniscase: van katoen naar bamboe

Door: Redactie

Geschatte leestijd: 1 minuut

Tijdens de kennissessie van donderdag 3 oktober hebben onze SEO specialisten hun creativiteit los gelaten op www.greendaddy.nl. Iedere specialist kreeg de opdracht om creatieve ideeën aan te dragen op het gebied van content en linkbuilding. Tevens werd er gebrainstormd over het overtuigingsproces van consumenten: waarom zou iemand voor bamboekleding moeten kiezen in plaats van katoen?

Over Greendaddy

Greendaddy is gericht op topkwaliteit en duurzaamheid. Het assortiment bestaat uit bamboe ondergoed voor dames en heren. Daarnaast worden er ook handdoeken gemaakt van bamboe aangeboden. In de toekomst zal het assortiment uitgebreid worden met verschillende (duurzame) consumentenproducten. Vraag: waarom zou een consument voor bamboekleding moeten kiezen? Het antwoord is vrij simpel: bamboe beschikt namelijk over veel voordelen zoals:

  • Super comfortabel
  • Ultra zacht (en sterk)
  • Reukvrij
  • Snel drogend (transpiratie)
  • Anti-allergie
  • Duurzamer productieproces t.o.v. katoen

Feedback vanuit de klant

De specialisten hebben door middel van out-of-the-box te denken veel creatieve ideeën aangedragen voor Greendaddy.nl. Dit werd ook beaamd door Greendaddy: “Een heerlijke brainstormsessie afgelopen donderdag, die ons veel nieuwe ideeën heeft gebracht. Er werd goed en enthousiast “out of the box” gedacht, met traffic opties voor zowel online als offline. Met de mode bloggers wil ik zo snel mogelijk aan de slag gaat want dat gaat echt veel bezoekers opleveren”.

Jouw case aan bod laten komen?

Heb je een uitdagende case die een nadere blik van onze specialisten vergt? Neem dan contact met ons op. Mogelijk kom je in aanmerking voor een casebespreking met ons team van specialisten.

Discussie- Geen reacties

Blijf op de hoogte van handige kennis en het laatste nieuws van je favoriete online marketing bureau:

INSCHRIJVEN VOOR ONZE NIEUWSBRIEF