Kennis - Het online marketing blog van Tribal

Online marketing is een vak apart en een wereld die snel verandert. Wij laten ons dagelijks inspireren door de nieuwste ontwikkelingen, tips & tools en allerlei nuttige toepassingen. Hieronder lees je welke kennis wij in huis hebben.

Jong, ambitieus, vrouwelijk talent werkt bij Easy!

Door: Redactie

Geschatte leestijd: Minder dan 1 minuut

Ellen de Kimpe (teamleider bij Easy Internet Marketing) is genomineerd voor de KriDaTie Jong Talenttrofee, de prijs voor jonge ambitieuze vrouwelijke talenten tot 30 jaar. Samen met de overige finalisten: Mandy Op het Veld (Senior Buyer van Vlisco Group), Eliette Nuyens (International HR Business Manager van ABN AMRO) en Anouk Reints (Sales Marketeer van Reed Business Media), maakt zij zich op voor de beslissende ronde van de verkiezing.

De KriDaTie Jong Talenttrofee is gekoppeld aan de Verkiezing ‘Topvrouw van het jaar‘. Het doel van deze verkiezing is om een platform te realiseren waar vrouwelijke directieleden in Nederlandse bedrijven en organisaties aandacht krijgen, zichtbaar zijn en daardoor ook kunnen fungeren als rolmodel.

Afgelopen maandag zijn de vier kandidaten op het kantoor van KriDaTie verwelkomd. Hier hebben zij de jury, door middel van een persoonlijke voordracht, moeten overtuigen van het feit waarom dat nou juist zij de KriDaTie Jong Talenttrofee 2012 zouden moeten winnen. De drie belangrijkste speerpunten waarop de jury let zijn veelzijdigheid, zelfreflectie en het vermogen om meerwaarde te creëren.

Op 27 september 2012 wordt tijdens een feestelijke dinerbijeenkomst op Landgoed Duin & Kruidberg in Santpoort de KriDaTie Jong Talenttrofee uitgereikt aan de winnares. Op deze avond zal tevens de winnares van de Verkiezing Topvrouw van het jaar 2012 worden bekendgemaakt.

Wij wensen Ellen heel veel succes toe en zijn natuurlijk erg trots dat zij genomineerd is voor deze trofee!

Discussie- Geen reacties

Blijf op de hoogte van handige kennis en het laatste nieuws van je favoriete online marketing bureau:

INSCHRIJVEN VOOR ONZE NIEUWSBRIEF