Kennis - Het online marketing blog van Tribal

Online marketing is een vak apart en een wereld die snel verandert. Wij laten ons dagelijks inspireren door de nieuwste ontwikkelingen, tips & tools en allerlei nuttige toepassingen. Hieronder lees je welke kennis wij in huis hebben.

Mark van Werven spreekt tijdens RMC Automatiseringsdag

Door: Redactie

Geschatte leestijd: Minder dan 1 minuut

Deze dag is een initiatief van de Reis Management Club. Dit is een organisatie van ruim 1500 aan de reisbranche gelieerde leden. De club heeft als doel om door kennisoverdracht een voortdurende bijdrage te leveren aan de kwaliteitsverbetering en professionalisering van de branche.

New Technology Sells
Het thema van deze editie van de automatiseringsdag is ‘New Technology Sells’. De dag wordt afgesloten met een symposium waar drie sprekers van zich zullen laten horen. Het volledige programma ziet er als volgt uit:

10.00 uur: Ontvangst
10.30 – 15.00 uur Beursvloer en parallelsessies
15.30 – 17.00 uur Symposium en uitreiking Innovatieveer
17.00 uur: Netwerkborrel

Symposium programma
Het symposium vindt plaats van 15.30 – 17.00 uur. Mark van Werven zal namens Tribal Internet Marketing spreken over nieuwe technieken waarmee Google AdWords effectiever kan worden ingezet. Het programma met sprekers ziet er als volgt uit:

15.30 uur – Jan Lokhoff
Opening

15.30 uur – Mark van Werven (Tribal Internet Marketing)
Hoe winst te behalen met effectief adverteren met Google Adwords op uw Longtail product-aanbod

16:00 uur – Jeroen van Velzen (The Sound of Data)
Mobiele toepassingen voor de reisbranche: krachtige servicemodellen die geld opleveren

16:25 uur – Erik Lodenstein
Alle ins en outs van Affiliate Marketing en een toekomstschets op dit gebied

16:50 uur – Jan Lokhoff
Uitreiking innovatie veren

De automatiseringsdag zelf start om 10.30 uur met beursvloer en parallelsessies tot aan het symposium.

Discussie- Geen reacties

Blijf op de hoogte van handige kennis en het laatste nieuws van je favoriete online marketing bureau:

INSCHRIJVEN VOOR ONZE NIEUWSBRIEF