Kennis - Het online marketing blog van Tribal

Online marketing is een vak apart en een wereld die snel verandert. Wij laten ons dagelijks inspireren door de nieuwste ontwikkelingen, tips & tools en allerlei nuttige toepassingen. Hieronder lees je welke kennis wij in huis hebben.

Tribal en Google gaan samenwerking aan met Ingenico ePayments

Door: Anke Hendriks

Geschatte leestijd: 2 minuten

Ingenico ePayments en Tribal werken intensief samen om klanten van Ingenico te ondersteunen bij de inzet van online marketing. In een persbericht meldde Ingenico ePayments dat de samenwerking vele mogelijkheden voor het bedrijf en hun klanten biedt.  Door de samenwerking krijgen alle Belgische én Nederlandse klanten van Ingenico ePayments toegang tot het ADchieve platform van Tribal met als doel het verhogen van hun verkopen. Ook Mark van Werven, eigenaar van ADchieve, is zeer tevreden over samenwerking.

ADchieve als toegevoegde waarde

Ingenico ondersteunt handelaren en importeurs in het verwerken van online betalingen. Door de samenwerking is het bedrijf in staat om haar klanten aanvullend te ondersteunen met gerichte online marketing oplossingen. Het aanbieden van Google AdWords is zo een oplossing die het bedrijf inzet als aanvulling op haar diensten om hun klanten te helpen groeien. ADchieve maakt het mogelijk om geautomatiseerd het actuele productaanbod te verwerken binnen de Google AdWords campagnes. Dit kost minder tijd en de AdWords campagnes blijven zo altijd up-to-date.

Een goede samenwerking met vele mogelijkheden

Alle drie de partijen zijn zeer tevreden met de samenwerking:

Sajal Agarwal, Chief Innovation Officer van Ingenico ePayments: “Wanneer onze klanten het goed doen, dan doen wij het goed. Daarom zijn wij altijd op zoek naar manieren om onze klanten verder te laten groeien. Online marketing is een belangrijke manier om de verkoop te stimuleren. Maar veel van onze klanten hebben niet de tijd of de ervaring om een goede online marketing campagne op te stellen. Met deze samenwerking kunnen wij onze klanten eenvoudig toegang geven tot bewezen technologie die hen zal helpen om met behulp van Google Shopping extra verkopen te stimuleren”.

Mark van Werven, eigenaar ADchieve: “Ingenico ePayments helpt duizenden online bedrijven om succesvol te verkopen en online betalingen te accepteren. Door ons ADchieve platform beschikbaar te stellen voor deze bedrijven kunnen zij hun dienstenaanbod uitbreiden door onder andere het genereren van vraag via Google AdWords.”

Marcel in ’t Veen, Strategisch Partner Manager Google Benelux: “Online marketing kan meetbare return on investment bieden voor veel online bedrijven. Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten eenvoudig en toegankelijk te gebruiken. Door de samenwerking met Tribal en Ingenico ePayments zijn we in staat duizenden bedrijven te helpen bij hun online groei door het genereren van leads en sales via Google AdWords.”

Meer over ADchieve

ADchieve is ontwikkeld naar aanleiding van de problemen waar Google AdWords gebruikers tegenaan liepen. Het inrichten van AdWords campagnes, gericht op het complete productaanbod, is een tijdrovende zaak. Daarnaast is de kans groot dat er wijzigingen worden aangebracht binnen het productaanbod. Producten zijn tijdelijk niet op voorraad of de prijzen worden aangepast. Het actueel houden van deze AdWords campagnes wordt dus een ware dagtaak. ADchieve maakt het mogelijk om geautomatiseerd het actuele productaanbod te verwerken binnen je Google AdWords campagnes. Periodiek wordt er gekeken of er wijzigingen zijn en die worden dan  verwerkt in de AdWords advertentiegroepen, advertenties en keywords en via de AdWords API online gezet. Op deze manier kan er zowel tijd als geld worden bespaard waardoor er een hogere ROI met Google AdWords kan worden behaald.

Wil je meer weten wat Tribal voor jouw bedrijf kan betekenen? Neem dan vooral contact met ons op. Wil je op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen op het gebied van online marketing? Meld je dan aan voor de nieuwsbrief of schrijf je in voor het kennisevent ‘Performance Marketing Update 2017’ op 7 december 2016.

Discussie- Geen reacties

Blijf op de hoogte van handige kennis en het laatste nieuws van je favoriete online marketing bureau:

INSCHRIJVEN VOOR ONZE NIEUWSBRIEF