Kennis - Het online marketing blog van Tribal

Online marketing is een vak apart en een wereld die snel verandert. Wij laten ons dagelijks inspireren door de nieuwste ontwikkelingen, tips & tools en allerlei nuttige toepassingen. Hieronder lees je welke kennis wij in huis hebben.

Uitslag Easy Klanttevredenheidsonderzoek 2013

Door: Emmy Faes

Geschatte leestijd: 1 minuut

Jeannette Franken, directeur Easy: “Ondanks de zomerperiode hebben maar liefst 82 klanten het jaarlijkse Easy Klanttevredenheidsonderzoek ingevuld. Hieronder deel ik de algemene cijfers. Ik ben blij met de stijgende tevredenheid op alle fronten. Het werken in klantenteams werpt zijn vruchten af. Toch is er altijd ruimte voor verbetering en met jullie tips, opmerkingen en toelichtingen gaan we sowieso aan de slag. En waar het van toepassing was, heeft 1-op-1 contact al plaats gevonden. Ik wil alle deelnemers hartelijk bedanken voor hun tijd en moeite!”

Account managers
Onze account managers scoren het hoogst op ‘prettig in omgang’ (8,0) maar mogen nog nauwkeuriger worden in het opvolgen van hun gesprekken (7,5).

  • 2013     gemiddeld 7,7
  • 2012     gemiddeld 7,3
  • 2011     gemiddeld 7,2

SEA specialisten
Onze SEA specialisten scoren het hoogst op ‘communicatief vaardig’ (8,4), de laagste score is ‘fungeren als sparringpartner’ (8,1). De tevredenheid wat betreft de resultaten is 7,1.

  • 2013     gemiddeld 8,0
  • 2012     gemiddeld 7,8
  • 2011     gemiddeld 7,4

SEO specialisten
Onze SEO specialisten scoren het hoogst op ‘vakbewaam’ (8,5), de laagste score is ‘pro-actief’ (8,3). De waardering voor de campagnes/resultaten komt uit op een 7,2.

  • 2013     gemiddeld 8,4
  • 2012     gemiddeld 7,6
  • 2011     gemiddeld 7,4

Usability specialisten
Onze Usability specialisten scoren het hoogst op ‘professioneel’ (8,4) en kunnen hun gesprekken nog beter opvolgen (8,2). De waardering voor de resultaten is een 7,7.

  • 2013     gemiddeld 8,2
  • 2012     gemiddeld 7,2
  • 2011     niet gemeten

Content specialisten
Onze Content & Copy specialisten scoren het hoogst op ‘vakbekwaam’ (7,9) en mogen hun afspraken nog beter nakomen (7,2). De waardering voor de resultaten is een 7,3.

  • 2013     gemiddeld 7,3
  • 2012     gemiddeld 6,9
  • 2011     niet gemeten

Blog, nieuwsbrief of twitter?

  • 25% volgt het Easy blog actief en waardeert dit met een 7,6; “Duidelijker dan voorheen, goed voor mijn algemene ontwikkeling.”
  • 60% leest de maandelijkse nieuwsbrief en geeft een 7,7; “Ook een persoonlijk tintje dat kenmerkend is voor Easy”.
  • 20% volgt Easy op Twitter en waardeert dit nieuwe initiatief met een 7,5.

Totale klanttevredenheid

  • 2013     gemiddeld 7,6
  • 2012     gemiddeld 7,0
  • 2011     gemiddeld 6,9

Discussie- Geen reacties

Blijf op de hoogte van handige kennis en het laatste nieuws van je favoriete online marketing bureau:

INSCHRIJVEN VOOR ONZE NIEUWSBRIEF