Libéma is één van de grootste leisure concerns van Nederland, bestaande uit drie divisies: attractieparken, vakantieparken en beurzen & evenementen. Libéma biedt dus een schat aan mogelijkheden aan zowel gezinnen als aan de zakelijke markt. De missie van Libéma? Gasten de mooiste tijd laten beleven op één van de Libéma locaties. Zoals je leest heeft Libéma veel websites die ze in-house, van de structuur tot de oplevering, beheren. Het doel van de workshop Usability: het gebruiksvriendelijker maken van deze toch al druk bezochte websites om de bezoekers tot conversie over te laten gaan. Tijdens de workshop is specifiek ingegaan op de websites www.libemazakelijk.nl & www.sportiom.nl

Cindy Rooijakkers - online marketeer

Libéma

"Mijn collega en ik hebben de Usability training als zeer interessant ervaren. Hiermee is onze liefde voor dit vakgebied alleen maar gegroeid."

Naar aanleiding van de Usability workshop van Tribal heeft Libéma recent al Usability toegepast op een nieuwe website van een Porsche event: www.rsfest.nl. Cindy en Thijs hebben de opzet van de training als prettig ervaren. Cindy: “Een mooie afwisseling van theorie met goede voorbeelden en praktijk. Deze perfecte mix tussen theorie en praktijk heeft ons veel input gegeven om al onze websites op Usability gebied te gaan verbeteren.”

Dit is een klant van

Ook resultaat boeken?

Neem contact met ons op »

Blijf op de hoogte van handige kennis en het laatste nieuws van je favoriete online marketing bureau:

INSCHRIJVEN VOOR ONZE NIEUWSBRIEF