Twinkeltje te 's-Hertogenbosch ontstond zo'n 12 jaar geleden vanuit een fabrieksoutlet met goedkope dames- en kinderkleding. De klanten vroegen om meer en zo is eigenlijk de eerste Twinkel geboren. Na dit succes zijn er inmiddels een tweede Twinkel en een online Twinkeltje ontstaan. We laten dames en kinderen super graag 'twinkelen'. Dit doen we door het aanbieden van betaalbare en trendy kleding van jong tot oud, wekelijks nieuwe producten en onze persoonlijke service. En dat is ons onderscheidend vermogen. Bij Twinkeltje zetten we graag een stapje extra voor onze klanten! En Tribal verzorgt de online marketing van Twinkeltje.

Debbie van Deursen

Twinkeltje

"Tribal verzorgt onze online marketing. Simpel gezegd: wanneer iemand in Groningen googelt op 'betaalbare dameskleding' zorgt Tribal ervoor dat Twinkeltje op nummer 1 in Google staat in de organische resultaten."

Buiten ranking is Tribal ook adviserend in bijvoorbeeld conversie-verbeteringen en nieuwe functionaliteiten op de website. Daarnaast schakelen ze goed met de webbouwer over technische zaken, zodat de webshop constant voldoet aan de laatste eisen op Google gebied. Waarom we met Tribal in zee gegaan zijn? De goede referenties, de fijne kennismaking aan de telefoon en de overslaande vonk op kantoor in ‘s-Hertogenbosch. ‘Verkopers’ die alleen verkopen waar wij als bedrijf wat aan hebben en dat op een erg inlevende en behulpzame manier. Ook nu nog, na drie jaar samenwerken. Tribal is er voor de lange termijn en dat bevalt ons prima.

In eerste instantie heeft Tribal gekeken naar het assortiment om op basis daarvan te bepalen wat de beste zoekwoorden voor www.twinkeltje.nl zouden zijn. Daarop zijn we onze assortimentspagina’s gaan inrichten. Ook zijn we gestart met een blog op onze eigen website en zijn er samenwerkingsverbanden ontstaan met grote Nederlandse blogs om onze online populariteit te laten groeien. Tussendoor zijn telkens zowel technische als Usability zaken opgepakt en doorgevoerd. Als ik nu terugkijk op de afgelopen twee jaar, dan zijn we niet alleen in bezoekersaantallen, maar ook in conversies en omzet enorm gegroeid. De goede posities die we nu hebben, zoals nummer één posities op ‘goedkope kleding’ en ‘trendy kleding’ hebben ons echt doen groeien. Qua percentages? In het afgelopen jaar zijn we met 59% gestegen in bezoekers en 80% in transacties.

We zien de toekomst dan ook positief tegemoet en hebben als doel een verdubbeling in bezoek, conversie en omzet.

Dit is een klant van

Ook resultaat boeken?

Neem contact met ons op »

Bekijk ook deze cases:

  • BBQkampioen

    BBQkampioen

  • FALKE winkel

    FALKE winkel

Blijf op de hoogte van handige kennis en het laatste Tribal-nieuws:

INSCHRIJVEN VOOR ONZE NIEUWSBRIEF