ADchieve

ADchieve

“Duizenden productgerichte advertenties, altijd up to date…”
Rik Roelofs – SEA Consultant

ADchieve: dé unieke AdWords ‘longtail’ tool

In de loop der jaren is binnen Google AdWords het adverteren op de ‘longtail’ zoekwoorden steeds belangrijker geworden. Maar het inrichten van AdWords campagnes, gericht op het complete productaanbod, is een tijdrovende zaak. En daarnaast is de kans erg groot dat er wijzigingen worden aangebracht binnen het productaanbod. Producten kunnen tijdelijk niet op voorraad zijn of de prijzen ervan zijn aangepast. Het actueel houden van deze AdWords campagnes wordt dus een ware dagtaak.

Op een eenvoudige manier je ‘longtail’ campagnes managen

Vanuit deze problematiek is ADchieve ontwikkeld. ADchieve maakt het mogelijk om geautomatiseerd het actuele productaanbod te verwerken binnen je Google AdWords campagnes. ADchieve bepaalt dit aan de hand van een productfeed waarin het productaanbod is opgenomen. Vervolgens wordt er periodiek gekeken of er wijzigingen zijn aangebracht. Deze wijzigingen worden door ADchieve verwerkt in de AdWords advertentiegroepen, advertenties en keywords en via de AdWords API online gezet. Op deze manier kan er zowel tijd als geld worden bespaard waardoor er een hogere ROI met Google AdWords kan worden behaald.

Voor wie is ADchieve geschikt?

Momenteel wordt ADchieve gebruikt door een diversiteit aan adverteerders waarbij zaken als aanbod, voorraad en prijs dynamische elementen zijn waarmee rekening gehouden dient te  worden tijdens het adverteren. Dit kan door het inzetten van onze specialisten maar ook middels een ‘self-service’ module.

Geïnteresseerd geraakt?

En benieuwd wat ADchieve voor jouw bedrijf kan betekenen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op voor een offerte op maat.