Kennissessies

Donderdagochtend kennisochtend

Kennissessies

Om de twee weken op donderdag is er bij Tribal een kennisochtend met kennissessies. Deze kennissessies worden ingevuld door de topspecialisten van Tribal, alle verschillende disciplines komen aan bod. Heb je interesse om een kennissessie bij te wonen? Mail naar info@tribal.nl voor een prijsopgave en beschikbaarheid.

Houd deze pagina in de gaten voor meer updates over de kennissessies!


Kennissessies donderdag 13 april

R voor reproduceerbare analyses

09:00 – 10:00
Bij het maken van analyses worden vaak een aantal stappen uitgevoerd. Hoe kunnen we dit makkelijker en eenvoudig reproduceerbaar maken? R is een statistische programmeertaal waarmee je met een script kunt borgen dat elke stap elke keer op dezelfde manier gebeurt. Minder fouten en sneller werken. Aan de hand van een paar voorbeelden laat topspecialist Erik zien hoe je R zou kunnen inzetten voor handelingen die nu in Excel, Google Analytics of Search Console uitgevoerd worden.

Branded Content (deel 2)

10:00 – 11:00
Deze sessie is het vervolg op de sessie van 2 maart. Na de theorie uit de eerste Branded Content sessie, volgt nu de praktijk. Tijdens deze barinstorm en sparsessie wordt invulling gegeven aan wat Branded Content op zou kunnen leveren.

A/B testen

11:00 – 12:00
Waar houd je rekening mee met een A/B test? Topspecialist Ineke vertelt ons waar zij rekening mee houdt tijdens het opzetten van een A/B test.


Kennissessies donderdag 4 mei

Social Brands

09:00 – 10:00
Performance vs. Branding

Brainstorm tips

10:00 – 11:00
Do’s en don’ts voor goede brainstormsessies. Brainstormmethodes en tools die nuttig zijn in (creatieve) sessies met klanten worden op een rij gezet.

Groeien naar een klantgerichte organisatie

11:00 – 12:00
Naast treffende voorbeelden van hoe grote bedrijven omgaan met klantgerichtheid komen ook de volgende onderwerpen aan bod:

  • Verschil tussen klantgerichtheid en klantbeleving
  • Klantbeleving laten groeien en onderhouden
  • De bouwstenen van een klantgerichte organisatie
  • Het verspreiden van je klantgerichtheid in de organisatie
  • Je organisatie in beweging krijgen

Kennissessies donderdag 11 mei

Customer Journey / STDC

09:00 – 10:00
Dat het belangrijk is de customer journey in kaart te hebben weten we inmiddels wel. Maar: hoe stel je nou de beste vragen aan je klant, wat vraag je aan de eindgebruiker, en waarom? En hoe kun je het See-Think-Do-Care model zo goed mogelijk inzetten?

Landingspagina’s en SEO

10:00 – 11:00
We kennen ze allemaal, de landingspagina boeren. Wat zijn de do’s en dont’s, zou je het inzetten, extern of intern etc.

N.t.b.

11:00 – 12:00
(SEO gerelateerd onderwerp)


Kennissessies donderdag 1 juni

Social shopping

10:00 – 11:00
Interessante cases met inzet van social shopping.

N.t.b.

11:00 – 12:00
(SEO gerelateerd onderwerp)