
Vooruitblik: de SEO trends voor 2018
19 december, door: Ilonka LeermakersOnline marketing, en specifiek SEO, zijn onderhevig aan veel veranderingen. Ook in 2018 is dit […]
Mijn interesse heeft altijd gelegen op het gebied van online. Na mijn studie ICT Media Design heb ik verschillende rollen vervuld in het online marketing landschap. Uiteindelijk ben ik bij zoekmachineoptimalisatie (SEO) terecht gekomen. SEO vond ik fascinerend omdat er zo veel verschillende aspecten bij komen kijken en er raakvlak is met veel andere specialismen.
De bezoeker! Voor mij het sleutelwoord bij SEO. We zijn veel bezig met nieuwe optimalisatietechnieken, technische analyses, content optimalisatie, populariteit van de website en nog veel meer. Wat we daarbij echter niet uit het oog moeten verliezen is de uiteindelijke bezoeker van de site. Deze bepaalt uiteindelijk of hij wel of niet jouw product wil kopen, of bijvoorbeeld je blog wil lezen. Uiteindelijk komt het allemaal neer op het zo goed mogelijk bedienen van je bezoeker. Dit is ook wat de zoekmachines willen doen, dus als we ons hier op focussen zitten we altijd in de goede richting.
Mijn ultieme tip:
Denk bij elke stap die je zet aan wat voor toegevoegde waarde het heeft voor je uiteindelijke bezoeker.
Online marketing, en specifiek SEO, zijn onderhevig aan veel veranderingen. Ook in 2018 is dit […]
Verschillende bronnen melden dat Google de richtlijnen voor het gebruik van Local Business reviews heeft […]
In 2011 lanceerde Google een nieuw platform: Google+. Helaas is het niet het sociale netwerk […]
Jullie zijn vast bekend met de term SEO (zo niet, dan moet je dit zeker […]
2018 © Tribal Internet Marketing. Alle rechten voorbehouden.