Josien Profijt-Heidekamp

Head of CRM & E-mailmarketing

De consument anno 2017 is grillig. Het blijft een uitdaging als marketeer om de consument op het juiste moment te bedienen met de juiste communicatie. Dat willen we allemaal, is het niet?! Loyalty Marketing is al jaren mijn grote passie. Nieuwe klanten trekken, klanten aan je binden en vervolgens zorgen dat ze je nooit meer loslaten… Daar draait het om! Maar wie is eigenlijk mijn klant? Wat zijn zijn/haar behoeftes? Waar is hij/zij naar op zoek? Als je dit weet, kun je de dialoog met je klant aangaan, door effectieve campagnes in te gaan zetten. Door segmentatie, personalisatie, relevante boodschappen en duidelijke call to actions kom je dichterbij je klanten. Ik ben gefascineerd door consumentengedrag, en geboeid hoe je dit gedrag positief kunt beïnvloeden. Samen met mijn collega’s ben ik dagelijks bezig met datamanagement, campagnemanagement en conversie optimalisatie. En dat alles met de klant centraal! Mijn ultieme tip Een goede klantendatabase is goud waard. Start met het opbouwen van een zuivere klantendatabase. Vanuit daar heb je een goed startpunt om Loyalty Marketing te bedrijven. Het uitvoeren van segmentaties en het opzetten van effectieve campagnes wordt dan een fluitje van een cent!

Maak kennis met mijn collega's

Mijn kennis